Forside /  Frakt- og kjøpsvilkår

Salgsbetingelser

 

Priser

Alle priser i nettbutikken er inkl. 25% moms. Vi tar forbehold om prisendringer grunnet valutakurser eller prisendring fra våre leverandører. Vi tar også forbehold om feiltrykk av priser. NB: Kampanjepriser gjelder kun for lagerførte produkter hvis ikke noe annet fremgår i webshop. 

 

Leveringstid

Vi sender varen innen 2-3 arbeidsdager så lenge varene er på lager. Hvis estimert leveringstid er lengere enn 1 uke vil du bli kontaktet og informert om dette. Restordre ettersendes dersom det er lang leveringstid fra leverandør.

 

Forsendelse

Vanlig forsendelse er med Postnord, DSV, eller Postens servicepakke (Hentes på postkontor) Griller og større varer sendes med fraktselskap. Fraktmuligheter og kostnad for disse vil være synlig i din handlekurv. Du kan også hente din bestilling i butikken.

 

Betalingsbetingelser

All betaling skjer gjennom Klarna checkout. Der kan du velge mellom kortbetaling (Visa og Mastercard) eller faktura. Ved faktura vil Klarna kjøre kredittvurdering av deg som kunde.

 

Salgspant

Hvis levering er foretatt uten forutgående betaling, godtar kjøper at selger beholder eiendomsretten til varen til den er betalt i sin helhet jfr. lov om salgspant.

 

Skade ved transport

Varer sendes FCA vårt lager i Sandvika. Mottar du varer med skade må dette meldes fra til transportøren umiddelbart. Hvis emballasjen er skadd kan det være lurt å ta bilde av dette. Gjør merknad på̊ fraktbrevet eller på̊ transportørens skjema for dette.

 

Feil vare/ manglende levering

Når du mottar en forsendelse fra oss må du sjekke at alt er i orden så raskt som mulig. Hvis du har mottatt vare fra oss med feil, eller hvis noe mangler i din forsendelse må du melde fra umiddelbart og senest innen 7 dager.

 

Forsinkelse ved levering

Hvis du har bestilt en vare som ikke er på lager hos oss ved bestillingstidspunktet, kan det oppstå forsinkelser. Du må akseptere en forsinkelse på inntil 14 dager fra estimert leveringsdato. Er forsinkelsen på mer en 14 dager, kan du annullere din bestilling. Annullasjonsretten gjelder ikke dersom du har bestilt en vare som ikke inngår i vårt sortiment og som er bestilt spesielt til deg.

 

Reklamasjon

Dersom du mottar en vare med produksjonsfeil har du full returrett. Retten til reklamasjon følger kjøpsloven og kjøpslovens frister. Kjøper godtar å bli henvist til norsk/nordisk importørs serviceapparat slik at reklamasjon og service kan utføres mer effektivt. Vi ønsker fornøyde kunder – så ikke nøl med å gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på̊ en vare. Husk at du i de fleste tilfeller må vise kvittering for ditt kjøp ved reklamasjon.

 

Angrerett

Du har alltid 14 dagers angrefrist ved kjøp på̊ nett. Kjøper må̊ dekke returporto, og vil få full refusjon for returnerte varer. Dette forutsetter at varene returneres i fullgod stand og i original emballasje. Husk å sende med angrerettskjema og oppgi kontonr. For tilbakeføring. *Retur kan ikke sendes i oppkrav

 

Pakker som ikke hentes

Dersom du velger å ikke hente ut pakken må̊ du gi oss melding, samt sørge for å betale returporto. Pakker som kommer i retur uavhentet uten beskjed påfører deg kostnader i form av porto og returgebyr.

 

Hjelp oss å bli enda bedre

Vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli en fornøyd kunde. Har du spørsmål/kommentarer til vår webshop eller våre produkter så kontakt oss gjerne på telefon eller via. Kontaktskjema på nettsiden

Top